Nebaví Vás již zdlouhavé fronty v čekárně u lékaře, věčné podřizování svého času objednacím lhůtám a zbytečné plýtvání Vašeho času? Téměř veškerý svůj čas věnujete práci, cestujete na služební cesty a rozhodně si nemůžete dovolit trávit hodiny v čekárně u lékaře? Najděte si zdravotnické zařízení, které se přizpůsobí Vaším požadavkům. Staňte se klientem Polikliniky Comfort Care.
Co Vás čeká?
Předností kliniky Comfort Care jsou klubové programy, které nabízí svým pacientům. Jedná se o Gold Class, Premium Care a Ambulance Care. Nejoblíbenější je program Gold Class, který zahrnuje vstupní komplexní prohlídku, každoroční preventivní vyšetření s ohledem na věk, pohlaví a dědičné choroby. Na základě výsledků preventivní prohlídky jsou pacienti informováni o zdravotním stavu, získají ihned doporučení následné péče a odborných vyšetření. Vše se řídí podle času klienta. Pacienti jistě ocení i zasílání receptů přímo domů.
Rádi byste se stali klientem naší polikliniky, a mohli tak využívat všechny naše služby?
Stačí se jen zaregistrovat vyplněním jednoduchého formuláře.
Vstupní prohlídka neboli vstupní vyšetření Vám poskytne informaci o aktuálním zdravotním stavu a případných rizikových faktorech, které je třeba diagnostikovat a nadále monitorovat, aby později nedošlo k rozvoji vážných onemocnění. Ke vstupnímu vyšetření se, prosím, dostavte v přesně určený čas do polikliniky. Vezměte si s sebou kartičku pojištěnce, dosavadní zdravotní dokumentaci nebo lékařské zprávy, očkovací průkaz (pokud jej máte). Pokud nenosíte, ale máte brýle, vezměte si je s sebou také. Vstupní vyšetření se skládá z vyšetření sestrou, lékařem, vyplnění dotazníku, odběru krve a vyšetření moče.
Naše poliklinika nabízí svým klientům možnost objednání na veškeré preventivní prohlídky i jiné výkony online. Snažíme se pacientům vyjít vstříc a ušetřit jim čas. Objednávat se tak můžete z pohodlí svého domova a zcela zdarma.
Objednat se můžete prostřednictvím e-mailu: recepce@comfortcare.cz.
Hlavním cílem je zajištění nadstandardní organizace služeb, včasná diagnostika a prevence, které považujeme za nejdůležitější kroky ke zdraví.
Jakou má skupina Comfort Care výhodu oproti konkurenci?
Důraz je kladen na vysokou odbornost jak lékařského, tak nelékařského zdravotnického a dalšího personálu. Skupina Comfort Care, mimo svých kmenových lékařů, spolupracuje se špičkovými odborníky z ČR i zahraničí. Kvalita zde není jen prázdným pojmem a podkladem pro certifikát, ale zásadním přístupovým mottem všech pracovníků. Organizace práce šetří pacientův čas, je snaha o zkrácení čekacích lhůt a všechny kapacity jsou maximálně provozně využívány. Management, lékaři, sestry a ostatní personál jsou zde jen pro Vás, Klienty. Jsme spolehlivým partnerem pro vaše zdraví.
Jak jsou zabezpečena data pacientů?
Skupina Comfort Care spravuje data svých Klientů na zabezpečeném úložišti. Komunikace mezi Klientem a skupinou Comfort Care je šifrována. Přístup k citlivým údajům Klienta má pouze zdravotnický personál, který pracuje v souladu s Etickým kodexem.
Musí firma zajišťovat pracovně lékařské služby pro své zaměstnance?
Pracovně lékařské služby (PLS) jsou poskytovány zaměstnavatelům, kteří mají tuto povinnost uloženou zákonem nebo těm, kteří chtějí pečovat o zdraví svých zaměstnanců. Odpovědný zaměstnavatel nevidí svého zaměstnance jen jako pracovní nástroj, ale vnímá zaměstnance jako lidskou bytost, která zaměstnavateli přináší rozvoj a růst. Tímto způsobem si zaměstnavatel zajišťuje kontrolu nad zdravotním stavem zaměstnanců a v mnoha případech tím předchází případným soudním sporům nebo pokutám ze strany státních orgánů. Programy v PLS jsou určeny zaměstnancům od nejnižších pracovních pozic až po manažerské programy podle volby zaměstnavatele.
Postará se o mne Comfort Care i mimo mé trvalé bydliště?
Zdravotní obtíže si nevybírají místo a čas kdy přijdou, proto je důležité být připraven vždy. Skupina Comfort Care se díky síti smluvních zařízení umí postarat o své klienty prakticky na celém území České republiky. Pro kontaktování specialistů slouží univerzální linka 224 826 167, kde se zdravotnický personál již postará o organizaci řešení vzniklých zdravotních obtíží. Nezáleží na tom, jestli je klient z Ostravy, Benešova, Prahy nebo Kadaně.